معرفی شهر یخی هاربین | عکس های شهر یخی هاربین

هاربین، بزرگترین شهر یخی جهان در چین + عکس

اگر از علاقه مندان به جاذبه‌ های متعدد در نقاط مختلف دنیا هستید، می‌ توانید در این بخش شهر یخی با جاذبه‌ های متعدد را بشناسید. تجربه شگفت انگیز و متنوع که توجه شما را جلب می‌ کند.

شهر هاربین
ویکی گردی:

شهر یخی هاربین که یکی از مناطق دیدنی در چین بوده با سازه های یخی خود شهرت زیادی دارد. وجود قلعه های یخی و مجسمه های یخی در شهر یخی هاربین به خوبی جلب توجه می کند. با ما همراه باشید تا با شهر یخی هاربین بیشتر آشنا شوید.

برای بازدید از این مجموعه باید به هاربین که پایتخت استان هیلوگ جیانگ است بروید. شهری در شمال شرقی چین که در فصل‌های زمستان قلمرو برف و یخ می‌ شود.

چشم شیطان در چین گردشگران را جادو می‌ کند + عکس

شهر هاربین

این منطقه در فستیوال‌ های گوناگون میزبان علاقه مندان بوده و دمای آن به منفی ۳۵ درجه نیز می‌ رسد. ساره‌ های چرخشی یخچین‌ ها در این منطقه مهم‌ ترین ابزاری بوده که باید داشته باشید.

شهر هاربین

در این مجموعه قلعه‌ ها قصرها و بناهای یخی را مشاهده می‌ کنید که با وجود نورپردازی‌ها بسیار تماشایی می‌ شود.

عکس های دیدنی از بلندترین آسانسور شیشه ای جهان در فضای باز

اولین جشنواره برف و یخ در هاربین در سال ۱۹ ۸۵ برگزار شد. از مراسم سنتی که در تاریخچه این منطقه ثبت شده و رکورد بزرگ ترین مجسمه برفی دنیا به ارتفاع ۲۵۰ متر توسط هنرمندان ساخته شده است.

شهر هاربین

در این فستیوال‌ ها قصرهایی مشابه قصر یخی السا مشاهده می‌ کنید. پله، نرده، دیوار، برج‌ های یخی همه در این سازه‌ ها دیده می‌ شود.

شهر هاربین

 

 

منبع: آرگا

پیشنهادی باخبر