دولت به شعار «وفاق ملی» عمل کرد

نماینده مردم یزد در مجلس با بیان اینکه دولت گزینه خوبی را برای استانداری یزد انتخاب کرد، گفت: تاکنون نمونه های از وفاق ملی در انتخاب‌های رئیس جمهور مشهود بوده است و امیدواریم این روند در همه سطوح ادامه پیدا کند.

محمدصالح جوکار در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به انتصاب استاندار یزد توسط وزیر کشور، اظهار کرد: گزینه خوبی برای استانداری یزد انتخاب شد؛ گزینه‌ای که در حوزه‌های مختلف از سطح کارشناسی، بخشداری، فرمانداری گرفته تا معاونت استاندار را در کارنامه خود دارد و نهایتاً به عنوان استاندار انتخاب شد.

وی افزود: محمدرضا بابایی فردی است که تجربیات لازم برای امورات اجرایی استان یزد را دارد و به واقع کارشناس، کاردان و اهل علم و دانایی است؛ وی همچنین سابقه ایثارگری دارد و از آزادگان سرافراز هشت سال دفاع مقدس است که برای ما اهمیت داشت.

نماینده مردم یزد در مجلس شورای اسلامی ابراز کرد: بابایی می‌تواند با انتخاب تیم تازه و کارآمد مسائل استان یزد را به طور جدی پیگیری کند.

وی در خصوص شاخصه‌هایی که نمایندگان استان یزد برای انتخاب استاندار جدید خود مد نظر داشتند، گفت: تلاش داشتیم استانداری بومی و متعلق به مرکز استان انتخاب شود تا عدالتی در همه شهرستان‌ها و مناطق استان ایجاد شود.

جوکار ادامه داد: استاندار جدید لازم است فارغ از نگاه‌های سیاسی در خصوص مسائل توسعه و پیشرفت استان و نظام مسائلی که استان با آن مواجه است، بررسی و پیگیری کرده و برای حل مشکلات زیرساختی استان برنامه‌ریزی کند.

وی با اشاره به شعار دولت چهاردهم و ایجاد وفاق ملی یادآور شد: تاکنون نمونه‌های از این وفاق در انتخاب‌های رئیس جمهور مشهود بوده است و امیدواریم این روند در همه سطوح ادامه پیدا کند.

نماینده مردم یزد در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: مدیران عالی استانی نقش مهمی در همگرایی استان ایفا می‌کنند و امید است مدیران جدید بتوانند با به‌کارگیری نیروها فارغ از هرگونه جناح بندی سیاسی تنها برای حل مشکلات مردم قدم برداشته و خدمتگزار واقعی مردم باشند.

پیشنهادی باخبر