لاپورتا خبر داد؛ تمدید قرارداد لواندوفسکی با بارسلونا قطعی است

روبرت لواندوفسکی و خوان لاپورتا در مراسم رونمایی از مهاجم لهستانی در بارسلونا

پینی زهوی به راحتی قرارداد موکلش را تمدید خواهد کرد. 

طرفداری | روبرت لواندوفسکی، مهاجم لهستانی بارسلونا حداقل یک فصل دیگر هم در اسپانیا خواهد ماند. 

پس از گزارش‌هایی مبنی بر وجود یک بند قابل دست‌یابی در قرارداد روبرت لواندوفسکی، خوان لاپورتا این موضوع را تایید کرد. قرارداد لواندوفسکی با بارسلونا در پایان فصل جاری به پایان می‌رسد اما اگر این بازیکن در بیش 50% مسابقات به میدان برود، بند تمدید یک ساله به صورت خودکار فعال خواهد شد. به نظر می‌رسد مدیران بارسلونا با وجود رویکرد درست در بررسی شرایط جسمانی ستاره 36 ساله، در مذاکره با پینی زهوی، سوپر ایجنت ستاره لهستانی ناکام مانده‌اند. لاپورتا در مورد ادامه همکاری با لواندوفسکی گفت:

به محض این که روبرت لواندوفسکی در 50% بازی‌های فصل به میدان رفته باشد، قرارداد او را تمدید خواهیم کرد. این به صورت یک بند در قرارداد او گنجانده شده است. در مورد سایر بازیکنان هم، ما برای آرائوخو، دی یونگ و پدری تمدید قرارداد را در نظر داریم. گاوی هم به‌زودی تمدید می‌کند. رافینیا تا سال 2027 و یامال به صورت بلندمدت قرارداد دارند. دکو در مورد ادامه همکاری با بازیکنان تصمیم می‌گیرد. او تا امروز مطابق دستورالعمل‌های مدیریت عمل کرده است.

روبرت لواندوفسکی طی 9 بازی در لالیگای فصل 25-2024، آمار 10 گل و 2 پاس گل را ثبت کرده است. او در فصل جدید لیگ قهرمانان اروپا هم 2 بار گلزنی کرده است. با وجود نگرانی‌ها در مورد احتمال مصدومیت لواندوفسکی در بازی‌های ملی، او برای دیدار هفته آینده مقابل سویا و بایرن مونیخ آماده خواهد بود. 

گل زیبای روبرت لواندوفسکی به رئال مادرید

 

 

پیشنهادی باخبر