دقیقی آماده برای حیثیتی‌ترین بازی نیم فصل

سرمربی شمس آذر در شرایطی که نتوانسته در تمرینات پیش فصل تیمش را آماده کند، امیدوار است برابر ملوان به اولین پیروزی فصل دست یابد.

دقیقی آماده برای حیثیتی‌ترین بازی نیم فصل

به گزارش "ورزش سه"، سعید دقیقی بعد از موفقیت در فصل گذشته برای ادامه جاه‌طلبی خود راهی ملوان بندرانزلی شد که در این فصل با توجه به مشمول شدن چند ستاره‌ها با تیمی قدرتمند مهیای فصل جدید می‌شد.

سرمربی کنونی شمس آذر در شرایطی که تمرینات آماده‌سازی پیش فصل را با ملوان دنبال کرده بود، در ادامه بار دیگر به شمس آذر بازگشت. این در حالی بود که اوضاع در قزوین چندان مساعد نبود و جدایی چند ستاره و بلاتکلیفی چند روزه شمس آذر باعث شده بود تا او با تیمی ناآماده مهیای فصل جدید شود. موضوعی که او بارها روی آن تاکید داشت و مدعی بود کارهای آماده‌سازی‌اش را به بهترین شکل در ملوان دنبال کرده و در بازگشت اما تیمی متفاوت را در شمس آذر تحویل گرفته است.

با این حال چهار بازی ابتدایی در شرایطی که شمس آذر از نظر تاکتیکی توانسته بود تا حدی رفته رفته خود را به شرایط فصل گذشته با تدابیر سعید دقیقی نزدیک کند، اما از حیث نتیجه متفاوت و بدون برد پیش رفت. آنها این هفته نیز در حالیک ه تا دقایق پایانی برابر استقلال خوزستان پیش افتاده بودند و در حال تدارک اولین جشن پیروزی فصل بودند، بازی را با تساوی به پایان رساندند.

بازی این هفته شمس آذر اما کاملا برای سعید دقیقی حیثیتی خواهد بود؛ جایی که او باید برابر ملوان در بندرانزلی تیمش را هدایت کند و مقابل مازیار زارع و ستاره‌هایش قرار گیرد. جایی که او اولین برد فصل خود را در یکی از سخت‌ترین دیدارها جستجو می‌کند و فصل گذشته اما موفق به انجام این ماموریت شده بود. ملوان هم البته زخم خورده از شکست برابر سپاهان و حواشی تلخ این بازی، در نهایت برای پاسخ دادن به ادعای سعید دقیقی در خصوص آماده سازی تیم طبق تفکراتش، با مازیار زارع به کمتر از پیروزی در این بازی فکر نخواهد کرد تا به نوعی بازی همسایه‌های هم‌استانی، نزدیک به یک جنگ بزرگ باشد.

پیشنهادی باخبر