بکام: الکساندر آرنولد تنها بازیکنی است که مثل من سانتر می‌کند

دیوید بکام - ترنت الکساندر آرنولد - مدافع لیورپول

توانایی‌های ترنت الکساندر آرنولد مورد توجه دیوید بکام قرار گرفته است.

طرفداری | دیوید بکام، اسطوره‌ی لیگ برتر، مدافع راست کنونی لیورپول رو به عنوان تنها بازیکنی که همانند خودش توپ را سانتر می‌کند معرفی کرد.

با نگاهی به تاریخچه‌ی فوتبال می‌توان دید که دیوید بکام یکی از بهترین ارسال‌کنندگان لیگ برتر انگلیس و حتی جهان فوتبال بود. بکام که در پادکست Rio Ferdinand Presents حضور داشت در میان صحبت‌های خود اعلام کرد که در حال حاضر بازیکنی وجود دارد که می‌تواند با توانایی‌های پای راست خود در دوران اوج، رقابت کند. بکام در این باره گفت:

اگه قرار باشد بازیکنی را مثال بزنم که فکر می‌کنم خیلی شبیه خودم توپ را ارسال یا پاسکاری می‌کند، باید بگویم او ترنت الکساندر آرنولد است. او دید فوق‌العاده‌ای دارد و یک بازیکن استثنایی است. او توپ را از مکان‌های عبور می‌دهد که حتی به فکر دیگر بازیکنان هم نمی‌رسد و این چیزی است که بیشتر از همه، من را به او علاقه‌مند می‌کند.

بکام در پاسخ به سوالی درباره‌ی بوکایو ساکا نیز گفت: 

من قبل از اینکه از او به عنوان یک بازیکن خوشم بیاید، او را به عنوان یک انسان دوست‌داشتنی می‌بینم و تمام توانایی‌های فوتبالی او را دوست دارم. او در بیرون از زمین نیز به همان اندازه خوب است. ساکا لیاقت پوشیدن پیراهن شماره‌ی هفت را دارد.

برترین سانترها و پاس های بلند دیوید بکام

 

پیشنهادی باخبر