واریز 30 میلیون تومان وام مستمری بگیران فقط با حساب یارانه از عصر امروز

وام های بازنشستگان، وام های کم بهره دولتی است. دولت سعی می کند با بازپرداخت وام بازنشستگان، بخش کوچکی از مشکلات مالی بازنشستگان را پوشش دهد. دور جدید ثبت نام وام بازنشستگی با شرایط ویژه آغاز شد. خبر جالب صندوق بازنشستگی در مورد واریز تراز جدید وام برای بازنشستگان با مستمری بگیران محترم می خوانیم.

مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی گفت: وام به بیمه شدگان پرداخت می شود.

درباره وام فوری مستمری بگیران کشوری و نحوه ثبت نام وام فوری مستمری بگیران بدون ضامن با حساب یارانه ای در این گزارش بیشتر بخوانید.

جزئیات وام بازنشستگی 1402

وام بازنشستگان از جمله وام هایی است که بانک های رفاه و صادرات به متقاضیان بازنشسته با سود کم و بازپرداخت بالا می دهند. به متقاضیان این وام هر ساله وام مستمری بازنشستگی یا وام بازنشستگی کشوری مورد نیاز اعطا می شود.

وام بازنشستگی 4 درصد کارمزد دارد و بازپرداخت آن 36 ماه است. وام بازنشستگی ضروری به افرادی که از سازمان های دولتی بازنشسته می شوند اعطا می شود.

ابتدا باید وارد سامانه ثبت نام وام مستمری بگیران تامین اجتماعی به آدرس vaam.kabtatamin.ir شوید. سپس گزینه ثبت اعتبار در بالای صفحه را انتخاب کنید. لازم به ذکر است ثبت نام این وام در فاز جدید 20 تا 30 می باشد آبان ماه و 10 روز طول می کشد.

ثبت نام وام بازنشستگان و مستمری بگیران سازمان تامین اجتماعی و صندوق بازنشستگی آغاز شد. نحوه ثبت نام وام بازنشستگان و پرداخت تسهیلات قرض الحسنه مستمری بگیران و مستمری بگیران اعلام شد. وام بازنشستگان و بازنشستگان تامین اجتماعی و بازنشستگان کشوری به بازنشستگان واجد شرایط پرداخت می شود. ثبت نام وام بازنشستگی به صورت غیرحضوری انجام می شود

شرایط اخذ وام قرض الحسنه مستمری بگیران با حداقل 20 سال سابقه بیمه، حداکثر مستمری 150 میلیون ریال، سن 50 تا 78 سال، عدم انسداد حساب، داشتن تلفن همراه به نام متقاضی، بدون سابقه چک های نقدی، بدهی معوق نداشتن به سیستم بانکی کشور (برای متقاضی یا ضامن وام به دیگران) گزارش شده است که در سه سال گذشته از تسهیلات مشابه استفاده نکرده و موجودی کافی وجود دارد. حساب بانکی شخص به مبلغ 100000 تومان.

بر اساس این گزارش، در این مرحله از پرداخت تسهیلات، سهمیه ای برای مستمری بگیران و مستمری بگیران ساکن در تمامی شهرهای کشور بر اساس تعداد مستمری بگیران هر شهرستان تعیین شد. مددکاران اجتماعی برای دریافت وام معرفی می‌شوند و افرادی که در حال حاضر موفق به دریافت مزایای مذکور نشده‌اند، می‌توانند در صورت احراز شرایط درخواست خود را مجدداً در مراحل بعدی ارسال کنند تا متعاقباً ابلاغ شود.

روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی نیز اعلام کرد برای دریافت این تسهیلات مستمری بگیران و مستمری بگیران نیازی به مراجعه به محل وصول ندارند، بلکه صرفاً درخواست خود را به صورت غیرحضوری از طریق درگاه معرفی شده ارسال کرده و در صورت داشتن هرگونه سوال یا ابهام، می توانید شبانه روزی با ما تماس بگیرید می توانید با کارشناسان مرکز ارتباطات مردمی سازمان بیمه های اجتماعی با شماره تلفن 1420 تماس بگیرید و مشاوره لازم را دریافت کنید.

صفحه ثبت نام وام 30 میلیونی بازنشستگان

صفحه ثبت نام وام 30 میلیونی بازنشستگان را می توانید در آدرس ایمیل مشاهده کنید. برای رفتن به صفحه ثبت نام وام 30 میلیونی بازنشستگان روی لینک زیر کلیک کنید.

اقساط و سود وام مستمری بگیران کشوری 1402

مبلغ وام تأمین بازنشستگی ضروری 1402; 30 میلیون تومان با اقساط 36 ماهه. نرخ سود وام برای بازنشستگان 4 درصد است.

شرایط ثبت نام وام بازنشستگان کشوری 1402

وام ضروری مستمری بگیران و مستمری بگیران فقط به کسانی تعلق می گیرد که از طریق حساب بانک صادرات مستمری یا مستمری دریافت می کنند. ثبت نام در سامانه اعتبار بازنشستگی به معنای دریافت وام نیست. بلکه پس از ثبت نام، وضعیت متقاضیان این موسسه بررسی و سپس نتایج اعلام می شود.

متقاضیانی که دارای کمترین وام و تسهیلات بلاعوض بوده و از سایر تسهیلات صندوق بازنشستگی استفاده نکرده و کمترین حقوق را نیز داشته باشند در اولویت دریافت وام بازنشستگی 1402 خواهند بود.

در مورد وراث صغیر نیز باید هنگام دریافت وام اصل حکم سرپرستی به قوه قضائیه جمهوری اسلامی ایران ارائه شود.

ثبت وام در صندوق بازنشستگی کشوری لزوماً به معنای پرداخت تسهیلات نیست.

فقط یکی با رضایت سایر وراث، ذینفع می تواند از این وام استفاده کند.

وراث مردی که ظرف سه سال آینده از فهرست نظام وظیفه حذف شوند مجاز به ثبت نام نیستند.

پس از دریافت فرم تعهد وراث توسط متقاضی و تکمیل آن از سایر وراث، متقاضی باید فرم مذکور را به همراه کارت ملی و شناسنامه سایر وراث جهت تایید به ادارات کل استان ارائه نماید.

مستمری بگیران و کارکنان ارزنده صندوق بازنشستگی کشوری می توانند با رعایت شرایط زیر درخواست وام مورد نیاز خود را ارائه کنند. پس از اعلام اسامی متقاضیان واجد شرایط، مبلغ وام بر اساس اولویت تعیین شده به شماره حساب متقاضی نزد بانک صادرات ایران واریز خواهد شد.

ثبت وام بازنشستگی بدون ضامن با حساب فاند

حداقل 60 ماه سابقه پرداخت حق بیمه

عدم اخذ وام ضروری در سال 1401

هیچ تعهدی در صندوق بازنشستگی کشوری وجود ندارد

سابقه چک دریافتی وجود ندارد

سابقه کیفری ندارند

مراحل ثبت نام وام مورد نیاز مستمری بگیران کشوری 1402

مراحل ثبت نام به شرح زیر است:

وارد درگاه خدمات الکترونیکی صندوق بازنشستگی کشوری شوید.

شماره دفتر کل، شماره ملی و شماره حساب بانک صادرات خود را وارد کنید.

کد امنیتی را وارد کنید.

پس از ثبت نام درخواست شما بررسی می شود و در صورت مناسب بودن مبلغ وام به حساب شما واریز می شود.

نکات مهم در هنگام درخواست وام بازنشستگان کشوری

مطمئن شوید که از آخرین نسخه مرورگر خود برای ثبت نام استفاده می کنید.

در صورت وجود مشکل در ثبت نام با مرکز خدمات صندوق بازنشستگی کشوری به شماره 88921000-021 تماس بگیرید.

در سال 1402 برای اولین بار وام پایه 300 میلیون ریالی مستأجران زمین پرداخت شد.

این افزایش مبلغ وام با هدف کمک به مستمری بگیران و نیروهای خدماتی در تامین هزینه های زندگی خود انجام شده است.

اعتبار لازم برای مستمری بگیران کشوری با کارمزد سالانه 4 درصد پرداخت می شود.

اقساط عمده وام مستمری بگیران داخلی ظرف 36 ماه بازپرداخت می شود.

سایت بازنشستگان کشوری سامانه ای است که با هدف ارائه خدمات و اطلاع رسانی آفلاین به بازنشستگان کشوری ایجاد شده است. گواهی کسر از حقوق بازنشستگان نامه ای است که از طرف مرجع مربوطه و سازمانی که فرد مستمری بگیر است صادر می شود. اراده و به عنوان یکی مدارک مربوط به دریافت وام و تسهیلات و یا ضمانت نامه برای دریافت این امور به موسسه مورد نظر ارسال می شود. ب-بانک ها تا در صورت امتناع از بازپرداخت اقساط، فرد با استفاده از این گواهی، ضامن دریافت اقساط مستمری محسوب شود. یا وام گیرنده اقدام کرده است.

چه کسانی واجد شرایط دریافت این وام بازنشستگی هستند؟

عباس علوی تصریح کرد: تسهیلات قرض الحسنه به بیمه شدگان صندوق تامین اجتماعی، کشاورزی، روستاییان و عشایر و سقف فوقانی این تسهیلات قرض الحسنه به مستمری بگیران بدون ضامن در صندوق پرداخت می شود. مبلغ 150 میلیون ریال

وی گفت: از 181 هزار روستایی، کشاورز و عشایر واجد شرایط این استان، 83 هزار نفر تحت پوشش این صندوق هستند و در حال حاضر 46 درصد از جمعیت هدف صندوق تامین اجتماعی، کشاورزان، روستائیان و عشایر این استان تحت پوشش این صندوق هستند. بیمه دارند.

علوی تصریح کرد: مزایای عضویت در صندوق تامین اجتماعی برای روستاییان، کشاورزان و عشایر شامل پرداخت مستمری، بازنشستگی، از کارافتادگی و مستمری بازماندگان از جمله مزایای صندوق بیمه است و گفت: محدودیتی در پوشش بیمه ای متقاضیان وجود ندارد. به جز سن 18 تا 50 سال.