ادرسون: جدایی پپ از سیتی یک ضرر بزرگ خواهد بود!

ادرسون: جدایی پپ از سیتی یک ضرر بزرگ خواهد بود!
منچسترسیتی خود را برای خداحافظی با پپ گواردیولا آماده می‌کند و هراسی هم از این بمب بزرگ ندارد.

خبرگزاری میزان - پپ گواردیولا که در پایان این فصل قراردادش با منچسترسیتی به پایان می‌رسد، در ماه می‌ ۲۰۲۴ گفت: «واقعیت این است که من به ترک سیتی نزدیک‌تر از ماندن هستم.

دوران پپ گواردیولا در منچسترسیتی نمی‌توانست موفق‌تر از این باشد. این مربی در مدت حضور خود در ورزشگاه اتحاد در مجموع ۱۸ جام کسب کرده است و هدف این است امسال نیز این تعداد را افزایش دهد. بنابراین طبیعی است که مدیران باشگاه نگران جدایی احتمالی او در پایان قراردادش در ژوئن ۲۰۲۵ باشند.

در سیتی همچنان هدف اصلی این است که مربی را متقاعد کنند تا قراردادش را تمدید کند، اما بعید است تصمیم گواردیولا تا پایان امسال و ابتدای سال آینده اعلام شود.

ادرسون دروازه بان تیم فوتبال منچسترسیتی در گفت‌وگو با یکی از روزنامه‌های مطرح ورزشی گفت: جدایی پپ از منچسترسیتی یک ضرر بزرگ خواهد بود، ما در مورد بهترین مربی جهان صحبت می‌کنیم، او ما را به اینجا رسانده و نشان داده که هر کاری را می‌تواند انجام دهد.

او در ادامه گفت: پپ راه را به شما نشان می‌دهد، سپس همه چیز به شما بستگی دارد که نظریه او را به عمل تبدیل کنید. او مانند GPS تیم ما است. او مسیر را نشان می‌دهد و ما دنبال می‌کنیم. اگر با پپ به عنوان بازیکن پیشرفت نکنید، به این دلیل است که خودتان نمی‌خواستید.

انتهای پیام/

پیشنهادی باخبر