فرناندو کارو: علاقه بایرن مونیخ به فلوریان ویرتس؟ نمی‌خواهیم رقیب‌مان را تقویت کنیم

رقابت بایرن مونیخ و بایرلورکوزن تنها محدود به زمین فوتبال نمی‌شود.

طرفداری | قرارداد فلوریان ویرتس با بایرلورکوزن تا سال 2027 اعتبار دارد و هنوز سه فصل دیگر از آن باقی‌مانده است. بااین‌حال انتظار می‌رود اگر قراردادش را تمدید نکند، در پنجرۀ نقل‌وانتقالات تابستانی بعدی از ورکسلف جدا شود.

یکی از باشگاه‌هایی نیز که علاقۀ بسیار زیادی به این ملی‌پوش آلمانی دارد، بایرن مونیخ است. سال‌هاست که مشهور است بایرلورکوزن برای فروش بازیکن به باواریایی‌ها بسیار سخت‌گیر است و مثال‌های متعددی از این رویکرد وجود دارد که تازه‌ترین آن مربوط به یوناتان تا در پنجرۀ نقل‌وانتقالات تابستانی گذشته می‌شود.

حال که بایرلورکوزن از مدعیان اصلی کسب عنوان قهرمانی بوندسلیگا است و بایرن مونیخ رقیب مستقیم آن‌ها به حساب می‌آید، شاید آن‌ها سخت‌گیرتر هم شوند. فرناندو کارو مدیر عامل ورکسلف به‌تازگی در مصاحبه با اسکای آلمان درباره علاقۀ رقبای مونیخی‌شان به فلوریان ویرتس و اینکه آیا تمایلی به فروش ستاره‌شان به این باشگاه دارند، صحبت کرده است. کارو درباره اینکه آیا می‌تواند تضمین ویرتس به بایرن مونیخ نخواهد رفت، گفت:

در فوتبال شما نمی‌توانید قول بدهید. بااین‌حال ما نمی‌خواهیم با دادن بازیکنان بزرگ به رقبای مستقیم‌مان در لیگ، آن‌ها را تقویت کنیم. من به یوناتان تا نیز به طور شخصی این را گفتم. البته من تمایل بازیکن‌ها برای جدایی را رد می‌کنم؛ اما من هر باشگاهی دیگری را به باشگاه‌های آلمانی ترجیح می‌دهم.

گفتنی است در کنار بایرن مونیخ، باشگاه‌های بزرگ دیگری مانند رئال مادرید، منچسترسیتی و بارسلونا نیز به جذب این ستاره آلمانی علاقه‌مند هستند. 

نگاهی به عملکرد عالی فلوریان ویرتس در فصل گذشته

 

 

پیشنهادی باخبر