پاپی: هر تیمی اینجا بیاید کار برایش سخت است؛

واکنش به از دست رفتن موقعیت فصل در یزد!

هافبک مهاجم تیم فوتبال چادرملو درباره موقعیت ویژه‌ای که از دست داد توضیح داده است.

واکنش به از دست رفتن موقعیت فصل در یزد!

به گزارش "ورزش‌ سه"، مصاف چادرملو و نساجی مازندران در حالی با پیروزی یک بر صفر شاگردان سعید اخباری تمام شد که محمد پاپی در دقیقه 5+90 این فرصت را داشت که بازی را دو بر صفر کند، اما ضربه او به شکل عجیبی از دهانه دروازه خالی به آسمان زده شد. به شکل عجیبی بلافاصله نساجی در برگشت همین توپ صاحب یک موقعیت ویژه شد که اگر واکنش گلر برزیلی تیم چادرملو نبود بازی به تساوی کشیده شده بود و پاپی خودش را بابت این فرصت سوزی نمی‌بخشید.

پاپی در پایان بازی در گفت‌وگویی با خبرنگار ما درباره اولین پیروزی فصل چادرملو که در یزد رقم خورد گفت: «تبریک می‌گویم به مردم یزد و مجموعه چادرملو. این اولین بازی ما در یزد بود و خدا را شکر که توانستیم ببریم.»

2081386
موقعیت فوق‌العاده‌ای که پاپی از دهانه دروازه خالی به بیرون زد.

او درباره موقعیت فوق‌العاده‌ای که از دست داد گفت: «فوتبال است دیگر. توپ یک مقدار حالت بدی در هنگام ضربه‌ام داشت اما خدا را شکر بردیم و این پیروزی را به مردم یزد تقدیم می‌کنیم.» 

پاپی درباره استقبال مردم یزد از بازی چادرملو هم اینطور واکنش نشان داد: «من انتظار چنین استقبالی نداشتم، چون اینجا نبوده‌ام ولی خیلی بود. فکر می‌کنم اینجا هر تیمی بیاید کار برایش سخت خواهد بود و حرف‌های زیادی برای گفتن در این استادیوم داریم.»

پیشنهادی باخبر