این روزها با پیشرفت روزافزون تکنولوژی، شاهد عرضه‌ی انواع ساعت‌های هوشمند با قابلیت‌های گوناگون هستیم که دیگر فقط محدود به نمایش زمان نمی‌شوند و با سنسورهای مختلف می‌توانند وضعیت سلامت را پایش کنند، تماس‌های تلفنی را پاسخ دهند، موسیقی پخش کنند، مسیریابی کنند و در کل، نقش یک گوشی هوشمند پوشیدنی را ایفا کنند؛ اما باوجود چنین قابلیت‌هایی، همچنان ساعت‌های مچی کلاسیک از محبوبیت فراوانی برخوردارند و به‌عنوان یکی از اکسسوری‌های پرطرفدار، جایگاه خود را حفظ کرده‌اند و انتخاب بسیاری از افراد، خرید ساعت زنانه یا مردانه‌ی عقربه‌ای یا دیجیتال است.

اگر شما هم از طرفداران ساعت‌های مچی کلاسیک هستید و قصد خرید بهترین ساعت مچی مردانه تا ۳ میلیون را دارید تا انتها با ما همراه باشید. در این مقاله از بانی مگ می‌خواهیم ۱۰ مدل از بهترین مدل‌های ساعت مچی مردانه را در این بازه‌ی قیمتی به شما معرفی کنیم.

بهترین ساعت مچی مردانه تا ۳ میلیون

اگرچه قیمت برندهای پرآوازه‌تر و ساعت‌هایی که امکانات ویژه‌ای دارند، کمی بالاست، اما برای خرید ساعت مچی تا ۳ میلیون تومان می‌توان به سراغ برندهایی مانند کسیو، اسکمی، کلیپسو، گواردو و … رفت که ساعت‌های باکیفیتی را عرضه می‌کنند. در ادامه ۱۰ مدل از این ساعت‌ها را به شما معرفی خواهیم کرد.

ساعت مچی مردانه کاسیو (CASIO) مدل AE-1500WH-2AVDF

بهترین ساعت مچی مردانه تا ۳ میلیون

اگر از طرفداران ساعت‌های دیجیتال هستید، ساعت مچی کاسیو مدل AE-1500WH-2AVDF یکی از بهترین گزینه‌هاست. این ساعت بدنه‌ی پلاستیکی مقاومی داشته و طراحی اسپرت دارد. میزان مقاومت آن در برابر نفوذ آب ۱۰۰ متر است و برای غواصی‌های کم‌عمق و نیمه‌حرفه‌ای مناسب است. ساعت جهانی، ۵ زنگ هشدار و نمایش کامل روز و تاریخ، از دیگر ویژگی‌های این ساعت است. اگر این ساعت را بهترین ساعت مچی مردانه تا ۳ میلیون ندانیم، قطعاً یکی از بهترین‌هاست.

ساعت مچی مردانه کیو اند کیو (Q&Q) مدل CE02J202Y

ساعت مچی مردانه کیو اند کیو (Q&Q) مدل CE02J202Y

این ساعت ازجمله مدل‌های کلاسیک مردانه است که دارای بند استیل ضدزنگ است. مقاومت آن در برابر نفوذ آب ۳۰ متر است که در برابر پاشش آب و یا زیر باران با خیال راحت می‌توانید از آن استفاده کنید. موتور این ساعت از نوع کوارتز بوده و شیشه‌ی آن در برابر خط و خش مقاوم است. از دیگر ویژگی‌های این مدل از کیو اند کیو می‌توان نمایش تقویم روز و هفته اشاره کرد.

ساعت مچی مردانه کلیپسو (CALYPSO) مدل K5699/4

ساعت مچی مردانه کلیپسو (CALYPSO) مدل K5699/4

کلیپسو برندی اسپانیایی است که ساعت‌های باکیفیت و خوش قیمتی را به بازار عرضه می‌کند و برای خرید بهترین ساعت مچی مردانه تا ۳ میلیون، می‌توانیم به سراغ آن برویم. یکی از مدل‌های زیبای این برند، K5699/4 است که بدنه‌ای سبک و تمام پلاستیکی دارد. ظاهر این ساعت اسپرت است و مقاومت آن در برابر نفوذ آب، ۱۰۰ متر عنوان شده است که به گزینه‌ای ایده‌آل برای غواصی‌های نیمه‌حرفه‌ای و کم‌عمق بدل می‌شود. موتور این ساعت کوارتز بوده و جنس قاب آن سیلیکونی و شیشه‌ی آن از جنس طلق پی‌وی‌سی است.

ساعت مچی مردانه کاسیو (CASIO) جنرال مدل CA-53WF-2BDF

ساعت مچی مردانه کاسیو (CASIO) جنرال مدل CA-53WF-2BDF

مدل CA-53WF-2BDF از برند کاسیو، اگرچه قیمت پایینی دارد، اما امکانات فراوانی را در دل خود جای‌داده است. روی بدنه‌ی این ساعت دکمه‌های اعداد و اعمال ریاضی قرارگرفته که به‌وسیله‌ی آن‌ها می‌توانید از ماشین‌حساب داخل ساعت استفاده کنید. این ساعت دارای ویژگی‌هایی دیگری همچون ساعت جهانی، زنگ هشدار، نمایش تاریخ کامل، زمان‌سنج و تایمر شمارشگر معکوس است.

در کنار این موارد، با مقاومت ۱۰۰ متری در برابر آب، می‌توانید از این ساعت برای شنا و غواصی کم‌عمق استفاده کنید. اگر از علاقه‌مندان به ساعت‌های دیجیتال مستطیلی هستید، با داشتن قیمتی فوق‌العاده، در انتخاب این مدل از کاسیو شک نداشته باشید.

ساعت مچی عقربه‌ای مردانه گواردو (Guardo) مدل ۱۱۱۶۵-۱

ساعت مچی عقربه‌ای مردانه گواردو (Guardo) مدل 11165-1

برخی از افراد به ساعت‌هایی با صفحه‌ی بزرگ علاقه دارند که پیشنهاد ما برای این دسته، ساعت گواردو مدل ۱۱۱۶۵-۱ است. قطر قاب این ساعت ۴۵ میلی‌متر است و موتور آن از نوع کوارتز است. عقربه‌های این ساعت شب‌تاب است و دارای تاریخ شمار و نمایشگر روزهای هفته است. جنس شیشه‌ی صفحه از نوع معدنی است و جنس بند آن از استیل ضدزنگ است. همچنین در برابر پاشش قطرات آب و باران نیز از خود مقاومت نشان می‌دهد. بدون شک، مدل زیبای ۱۱۱۶۵-۱ از برند ایتالیایی گواردو را می‌توان یکی از گزینه‌ها برای بهترین ساعت مچی مردانه تا ۳ میلیون در نظر گرفت.

ساعت مچی عقربه‌ای مردانه اسکمی (Skmei) مدل ۹۲۳۲

ساعت مچی عقربه‌ای مردانه اسکمی (Skmei) مدل 9232

از دیگر برندهایی که ساعت‌های باکیفیتی را با قیمتی مناسب روانه‌ی بازار می‌کند، برند چینی اسکمی است. یکی از مدل‌های کلاسیک این برند برای خرید ساعت مردانه، مدل ۹۲۳۲ است. فرم این ساعت از نوع صفحه گرد است و موتور کوارتز مکانیکی اتوماتیک دارد. قطر قاب آن ۵۰ میلی‌متر است و در برابر نفوذ آب تا ۳۰ متر مقاومت دارد. جنس قاب و بند آن از استیل ضدزنگ است و جنس شیشه‌ی آن از کریستال معدنی است. از دیگر ویژگی‌های این ساعت زیبا می‌توان به عقربه‌های شب‌تاب اشاره کرد.

ساعت مچی عقربه‌ای – دیجیتال مردانه تک دی (Tekday) مدل ۶۵۵۹۷۱

ساعت مچی عقربه‌ای - دیجیتال مردانه تک دی (Tekday) مدل 655971

ساعت تک دی مدل ۶۵۵۹۷۱ برای آن دسته از افرادی است که می‌خواهند نمایش زمان را هم به‌صورت عقربه‌ای و هم به‌صورت دیجیتال در کنار یکدیگر داشته باشند. قطر قاب این ساعت ۴۴ میلی‌متر است و موتور کوارتز دارد. در کنار قیمت مناسب، این ساعت هر امکاناتی را که از یک ساعت بخواهید، در خود جای داده است. تاریخ شمار، نمایشگر روزهای هفته و زنگ هشدار ازجمله ویژگی‌های این ساعت است و از کرونوگراف نیز بهره می‌برد. همچنین با عقربه‌های شب‌تاب و نمایشگر با نور پس‌زمینه می‌توانید به‌راحتی در شب ساعت را ببینید.

جنس شیشه‌ی ساعت معدنی و جنس قاب و بند آن لاستیکی است و تا ۱۰ متر در برابر نفوذ آب مقاومت دارد که می‌توانید از آن در استخرهای کم‌عمق استفاده کنید.

ساعت مچی عقربه‌ای مردانه نیوی فورس (Naviforce) مدل NF9068

ساعت مچی عقربه‌ای مردانه نیوی فورس (Naviforce) مدل NF9068

نیوی‌فورس از دیگر برندهای چینی فعال در بازار است که ساعت‌های کلاسیک و اسپرت بسیار زیبایی را عرضه می‌کند. مدل NF9068 یکی از همین ساعت‌هاست که موتوری ساخت ژاپن دارد. از ویژگی‌های جالب‌توجه این ساعت قابلیت نمایش زمان به‌صورت ۲۴ ساعته است. قطر قاب ساعت ۴۵ میلی‌متر است و جنس بدنه‌ی آن از استیل ضدزنگ است. بند آن نیز از چرم باکیفیتی ساخته شده است. میزان مقاومت این ساعت در برابر نفوذ آب نیز تا ۳۰ متر است که می‌تواند برای استفاده‌ی روزمره و در برابر پاشش قطرات آب و باران دوام بیاورد. تاریخ شمار و نمایشگر روزهای هفته، از دیگر ویژگی‌های ساعت نیوی‌فورس، مدل NF9068 است.

ساعت مچی عقربه‌ای مردانه گواردو (Guardo) مدل B013612-6

ساعت مچی عقربه‌ای مردانه گواردو (Guardo) مدل B013612-6

انتخاب بعدی ما برای بهترین ساعت مچی مردانه تا ۳ میلیون، یکی دیگر از ساعت‌های برند گواردو است. اگر به بندهای چرمی و نیمه اسپرت علاقه دارید، مدل B013612-6 یکی از بهترین انتخاب‌ها در این بازه‌ی قیمتی است. جنس شیشه‌ی این ساعت معدنی و جنس قاب آن از استیل ضدزنگ است. موتور این ساعت از نوع کوارتز و قابلیت نمایش روزهای هفته را دارد. عقربه‌های شب‌تاب نیز از دیگر ویژگی‌های این ساعت از گواردو است.

ساعت مچی مردانه اوماکس (Omax) مدل FHM001I018

ساعت مچی مردانه اوماکس (Omax) مدل FHM001I018

آخرین مدلی که در این مقاله به معرفی آن می‌پردازیم، از برند خوشنام و سوییسی اوماکس است که نیاز به معرفی بیشتری ندارد. قطر قاب این ساعت ۴۴ میلی‌متر است و جنس شیشه‌ی آن معدنی و جنس بدنه‌ی آن از استیل ضدزنگ است. موتور این ساعت از نوع کوارتز است و دارای تاریخ شمار و نمایشگر روزهای هفته است. عقربه‌های شب‌تاب نیز در این ساعت به چشم می‌خورد. طراحی این ساعت از اوماکس کلاسیک و نیمه‌رسمی است و می‌توانید از آن برای بسیاری از موقعیت‌ها استفاده کنید.

نتیجه‌گیری

در این مقاله از بانی مگ، ده مدل از بهترین ساعت مچی مردانه تا ۳ میلیون را به شما معرفی کردیم که هر یک سلایق متفاوتی را در برمی‌گیرند؛ از ساعت‌های دیجیتالی گرفته تا ساعت‌های عقربه‌ای با صفحه‌های پهن و بزرگ. شما چه مدلی را در این بازه‌ی قیمتی می‌شناسید که می‌توانست در این لیست قرار گیرد؟ آن را با ما در نظرات به اشتراک بگذارید.

به این مطلب امتیاز دهید.

پیشنهادی باخبر