وفاداری گواردیولا به منچسترسیتی؛ در صورت محکومیت باشگاه او قراردادش را تمدید می‌کند

پپ گواردیولا - سرمربی تیم منچسترسیتی

گواردیولا نمی‌خواهد با ترک منچسترسیتی در شرایط بحرانی، چهر‌ه‌ی خود را خراب کند.

طرفداری | مدت زیادی از قرارداد پپ گواردیولا با منچسترسیتی باقی نمانده است.

از سوی دیگر قهرمان لیگ برتر انگلیس به دلیل نقض حدود 115 تا 130 مورد از قوانین مالی بازی جوانمردانه با اتهامات سنگینی روبرو شده است.

در صورت اثبات این اتهامات، مجازات‌های شدیدی مانند کسر امتیاز یا حتی اخراج از لیگ برتر برای سیتی در نظر گرفته خواهد شد.

به نقل از سایت گل، پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، در صورتی که این باشگاه به دلیل تخلف از قوانین مالی بازی جوانمردانه محکوم شود، بیشتر تمایل به تمدید قرارداد خود خواهد داشت. گفته می‌شود که او نمی‌خواهد در شرایط سخت تیم محبوبش را ترک کند.

آینده گواردیولا در این شرایط پیچیده، به یکی از دغدغه‌های اصلی هواداران تبدیل شده است. قرارداد فعلی او تا تابستان 2025 اعتبار دارد، اما شایعاتی مبنی بر تمدید قرارداد تا سال 2026 و تکمیل یک دهه حضور در منچسترسیتی به گوش می‌رسد.

همچنین، باشگاه منچسترسیتی در قراردادهای جدید بازیکنان هیچ بندی برای مقابله با سقوط احتمالی از لیگ برتر در نظر نگرفته است. مقامات باشگاه نیز بر بی‌گناهی خود تأکید کرده و به بازیکنان توصیه کرده‌اند که به کار خود ادامه دهند.

بر اساس اطلاعاتی که اتلتیک منتشر کرده، تصمیم نهایی در مورد پرونده مالی منچسترسیتی تا پایان سال جاری میلادی اعلام خواهد شد. در صورت اعتراض باشگاه، این روند ممکن است تا سال 2025 به طول بیانجامد.

پیشنهادی باخبر