در تیم موتا پست وجود ندارد، فضا مهم است

آندره آ کامبیاسو: یوونتوس، رئال مادرید من است

گل آندره آ کامبیاسو به کومو - هفته اول سری آ 25-2024

فولبک-وینگر یوونتوس می‌گوید از علاقه رئال مادرید مفتخر شده اما می‌خواهد تا جای ممکن در جمع بیانکونری بماند.

طرفداری | آندره آ کامبیاسو، فولبک دو پسته ایتالیایی که در ماه‌های اخیر با پیشرفتی قابل توجه به یکی از مهم‌ترین بازیکنان یوونتوس و تیم ملی ایتالیا تبدیل شده است. 

پس از مصدومیت دنی کارواخال، آندره آ کامبیاسو به رئال مادرید مرتبط شد تا در کنار ترنت الکساندر آرنولد، یکی از گزینه‌های تقویت جناحین دفاعی لوس‌بلانکوس باشد. این بازیکن 24 ساله در گفت‌وگو با کوریره دلو اسپورت، در خصوص شایعات مطرح شده، کار با تیاگو موتا و ماسیمیلیانو الگری و مسائل دیگر صحبت کرد:

صرفا مرتبط شدن به باشگاهی مثل رئال مادرید، احساس مهم بودن به من می‌دهد. بابت تحسین‌هایی که دریافت کرده‌ام، مفتخرم. این‌که بدانید کسانی از شما قدردانی می‌کنند، انگیزه‌بخش است اما هیچ پیشنهادی دریافت نکرده‌ام. در واقع باید بگویم یوونتوس، رئال مادرید من است. من قراردادم را تا 2029 تمدید کرده‌ام و می‌خواهم تا بیشترین زمان ممکن در یووه بمانم. 

آیا یوونتوس مدعی قهرمانی این فصل سری آ است؟

ما شایستگی حضور در صدر جدول را داریم و یوونتوس تیمی است که همیشه برای بردن بازی می‌کند. اینتر، اصلی‌ترین مدعی است و دو هفته بعد با آن‌ها روبه‌رو می‌شویم. اگرچه پیش از آن دو بازی سخت برابر لاتزیو و اشتوتگارت را داریم. ناپولی نیز قدرت قابل توجهی دارد. بازی برابر آن‌ها بسیار خوب بود اما به‌نظرم تقابل با رمِ دروسی پیچیدگی بیشتری برای ما داشت. 

 تیاگو موتا چه نوع مربی‌ای است؟

حتی در بولونیا او چیزهایی به من آموخت که درباره‌شان نمی‌دانستم و حالا مصمم‌تر از قبل است. بازیکنان در تیم موتا، پست ندارند بلکه باید در فضا قرار بگیرند. تیاگو، روش مخصوصی برای مدیریت تیم را دارد. تا چند ساعت قبل از شروع بازی، نمی‌دانیم چه کسی قرار است بازی کند که این موضوع، رقابت درون‌تیمی را بیشتر می‌کند. او همیشه سورپرایزی آماده دارد و یک سرمربی دوراندیش است.

کار با ماسیمیلیانو الگری چه‌طور بود؟

من واقعا مکس را دوست دارم. او همیشه از من حمایت می‌کرد. الگری به من تعادل ذهنی داد. در ابتدای فصل گذشته که به یوونتوس آمدم، فکر می‌کردم دنیا مال من است اما الگری به من گفت باید آرام باشم چون بی‌پروایی بیش از حد، باعث برهم‌خوردن تعادل می‌شود. 

گل تماشایی کامبیاسو به کومو (یوونتوس 3-0 کومو) 

 

پیشنهادی باخبر