برای توخل آرزوی موفقیت می‌کنم

آنچلوتی: رئال مادرید فعلا به فکر هیچ خریدی نیست؛ حواشی امباپه؟ مگر من آژانس مسافرتی دارم؟!

کارلو آنچلوتی در تمرینات تیم رئال مادرید - اکتبر 2024

فارغ از اینکه کیلیان امباپه در سوئد مشغول به انجام چه کاری بوده، کارلتو در زندگی خصوصی بازیکنان خود دخالت نمی‌کند.

طرفداری | پس از دو هفته وقفه به دلیل برگزاری بازی‌های ملی، رئال مادرید به دنبال کسب سه امتیاز و حفظ یا کاهش فاصله با بارسلونای صدرنشین به بالایدوس سفر می‌کند.

تیم‌های فوتبال سلتاویگو و رئال مادرید فردا در دیداری از چارچوب هفته دهم رقابت‌های فصل 25-2024 لالیگای اسپانیا به مصاف هم می‌روند. کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید در نشست خبری قبل از بازی با سلتاویگو در خصوص مسائلی چون حواشی به وجود آمده برای کیلیان امباپه، مصدومیت دنی کارواخال، حضور توماس توخل روی نیمکت انگلیس و ... صحبت کرد که در ادامه می‌خوانید:

مصدومیت و غیبت طولانی‌مدت کارواخال

دنی برای ما بازیکن بسیار مهمی است و غیبت او برای تیم بسیار دردناک است. در چند ماه آینده او را به عنوان یک بازیکن در زمین نخواهیم دید، اما خوشبختانه همچنان به عنوان یک رهبر در رختکن کنار ما خواهد بود. ما قصد داریم از تجربه و رهبری او در این مدت استفاده کنیم.

وضعیت تیم پس از وقفه بازی‌های ملی

در طول این مدت، بازیکنان به خوبی تمرین کردند و بسیاری از آن‌ها از این فرصت استفاده کردند تا آمادگی جسمانی خود را بهبود بخشند. بازیکنان ملی‌پوش با آمادگی کامل به تیم برگشته‌اند و من احساس می‌کنم تیم برای بازی فردا بسیار آماده است و انگیزه دارد. نسبت به قبل، احساسات ما کاملاً متفاوت است. اکنون بسیار بیشتر از یک ماه پیش اعتماد به نفس دارم. ما می‌توانیم نسخه بهتری از خودمان را نسبت به اوقات اخیر ارائه دهیم. به مقطع مهمی از فصل رسیده‌ایم. ما در لیگ قهرمانان اروپا و لالیگا حریفان بسیار قدرتمندی داریم، اما احساس خوبی به آینده وجود دارد.

تقویت تیم با توجه به مصدومیت کارواخال 

تاکنون درخواست تقویت تیم را نداده‌ام، زیرا سال گذشته به خوبی با مصدومیت‌های بازیکنان کنار آمدیم و امسال نیز همین روند را ادامه خواهیم داد. بازیکنان آکادمی مثل لورن، فورتا، جاکوبو و ... را داریم. ما هر روز ارزیابی می‌کنیم که آن‌ها چه چیزی می‌توانند به ما ارائه دهند. اگر به بازیکن مناسبی برای رئال مادرید نیاز داشته باشیم، شانس جذب او را نادیده نخواهیم گرفت، اما این کار آسان نیست. ما بازیکنان جوانی داریم که می‌توانند کمک کنند و بازگشت آلابا نیز نزدیک است. پس ما در حال حاضر به فکر انجام هیچ خریدی نیستیم.

اوضاع فعلی امباپه

او از فرصت استراحت خود استفاده کرد تا شرایطش را بهبود بخشد. حال امباپه بسیار خوب است، خوشحال است و مشتاق است که فردا بازگردد و برای تیم مهم باشد. این 15 روز به او کمک زیادی کرده است، زیرا او بازیکنی متفاوت از قبل است. البته منظورم از تفاوت، شرایط فیزیکی او است، نه تاکتیکی. از نظر تاکتیکی، موقعیت او در زمین نسبت به بازی‌های اخیر تغییر نکرده است. اگر چه ممکن است در جناح چپ با وینیسیوس جابه‌جا شود، اما ما روی تمرینات فیزیکی تمرکز کرده‌ایم. این استراحت برای او خوب بوده است و من فکر می‌کنم او بسیار خوب عمل می‌کند.

نظر آنچلوتی درباره حواشی جنجالی کیلیان امباپه چیست؟

من اینجا نیستم تا درباره گمانه‌زنی‌ها نظر بدهم. من روی کاری که او انجام می‌دهد تمرکز می‌کنم. روزهای استراحت برای او برنامه‌ریزی شده بود و سپس هر کس تصمیم می‌گیرد که چه کاری انجام دهد. من برای دو روز به لندن رفتم و از هیچکس اجازه نخواستم. مگر من آژانس مسافرتی دارم که سفرهای بازیکنان را سازماندهی کنم؟!

در طرفداری بخوانید:

 شایعات مربوط به پیشنهاد سرمربیگری تیم ملی انگلیس پیش از انتصاب توماس توخل

هیچ ارتباطی با فدراسیون فوتبال انگلیس نداشتم. آن‌ها مربی بسیار خوبی را انتخاب کرده‌اند که از نظر تاکتیکی بسیار قوی است. برای توخل آرزوی موفقیت می‌کنم.

پیشنهادی باخبر